пʼятниця, 9 квітня 2010 р.

Журналістів викинули в смітник


Останній випадок з журналістом телеканалу СТБ став настільки показовим, що далі вже нікуди: нас всіх, панове журналісти, просто викинули в смітник. Раніше на нас не реагували, над нами насміхались, нас принижували, але тепер нас просто «опустили» (спеціально використовую провладне арго) в урну.

Що далі? Темники, цензура, гоніння, розорювання «неугодних» ЗМІ, підставні кримінальні справи проти журналістів? А може ще й до вбивств дійде? Бо побиття вже є. А ми й далі будемо конкурувати між собою до того часу, поки не буде за що конкурувати – читач буде зазомбований, а журналіст – заляканий…
На прес-конференцію нового губернатора Буковини в приміщенні ОДА, мене, журналістку місцевої газети «Час», не пустили, бо, бачте, я не акредитована і тому впустити мене не можуть. Правда, згодом, таки схаменулись і дали пройти, бо я почала казати про незаконність такого поводження з журналістами і про те, що буде скандал. Цікаво, що прес-конференцію новопризначений губернатор Михайло Папієв розпочав саме з того, що свобода слова, співпраця з медіа будуть пріоритетними в його роботі. Моя ж свобода слова розпочалась з того, що мене не впустили до приміщення ОДА. Раніше посвідчення дозволяло заходити в ОДА без проблем. Варто зауважити, що Михайло Папієв вибачився, і попросив не узагальнювати цей випадок, який стався через те, що хтось хотів показати, наскільки добре працює (розуміємо, хтось хотів «вислужитись»).
Та чи дійсно цей випадок – виняток? З огляду на те, що зараз відбувається з журналістами по всій Україні, в мене все менше і менше до того віри…
Єднаймося!

Немає коментарів:

Дописати коментар